Tuesday, September 11, 2012

Rugby season has started


Hiya, been doing quite alot in the last month.

I've been to England for 10 days, I first head to Devon to catch up with friends and family and then go up to Newcastle to see more family but also to go to (NeHiya, been doing quite alot in the last month.

I've been to England for 10 days, I first head to Devon to catch up with friends and family and then go up to Newcastle to see more family but also to go to (Newcastle Falcons Rugby Camp) which is absoulutley rubbish there was no rugby involved  it was running with 6 year olds and playing dodgeball with rubber rugby balls, and I was the oldest there. So that was quite disapointing because i anted to play rugby and train before the season started, but no instead i learn't how to play dodgeball. :(

But we have moved house nearer to Siena a place called (Santa Lucia) I guess I miss my old house so much because it was our first house in Italy. But the even scarier thing is I'm going back to school tomorrow and it's a new school in Siena so I'll hardly know anybody but it's a 10min walk to rugby.

Training started last week with the under 14's,  great to be back fighting for the fly-half position with my friend Pietro always going to be hard but thats rugby. Speak soon.

P.S my 12th birthday on Tuesday the 18th.Ciao, facendo un bel po 'nell'ultimo mese.

Sono stato in Inghilterra per 10 giorni, ho la testa a Devon per uscire con gli amici e la famiglia e poi andare fino a Newcastle per vedere di più la famiglia, ma anche per andare a (Newcastle Falcons Rugby Camp) che è certamente spazzatura non c'era di rugby coinvolta era in esecuzione con 6 anni e giocare palla avvelenata con gomma da rugby, e io ero il più vecchio lì. Così che era piuttosto deludente perché ho a giocare a rugby e allenarmi prima dell'inizio della stagione, ma non invece i ho imparato come giocare a dodgeball. : (

Ma abbiamo cambiato casa più vicina a Siena un luogo chiamato (Santa Lucia) Credo che mi manca la mia vecchia casa così tanto perché era la nostra prima casa in Italia. Ma la cosa ancora più spaventosa è che io torno a scuola domani ed è una nuova scuola di Siena quindi mi limiterò a malapena conosco nessuno, ma si tratta di un 10 minuti a piedi al rugby.

La formazione ha iniziato la scorsa settimana con l'Under 14, il bello essere di nuovo in lotta per il mediano d'apertura posizione con il mio amico Pietro sempre sarà duro, ma questo è il rugby. Parla presto.


P.S il mio 12 ° compleanno il Martedì il 18.



 

No comments:

Post a Comment